داستان یک مهاجری اهل کوبا #05

"مهاجران با مهاجران صحبت می کنند" یک کمپین خبررسانی است که داستان هایی را از مهاجرانی که در بالکان غربی هستند به مهاجران دیگر می رساند. مهاجران تجربیات متفاوت و مختلف را در حین مسافرت خود به اروپا به زبان مادری خود و در چهارچوب اظهارات ویدئویی در میان می‌گذارند. در این کمپین، مهاجران در مورد تجربیات خود با مهاجران مستقیماً صحبت کرده آنها را مشاوره می دهند. هدف از این کمپین انتشار اطلاعات واقعی در مورد خطرات مهاجرت غیرمنظم است و مهاجران را قادر می سازد تا در مورد مهاجرت تصمیمات آگاهانه بگیرند.

"مهاجران با مهاجران صحبت می کنند" کمپینی است که در چارچوب پروژه "کمپین های آگاهی بخشی در مورد خطرات مهاجرت غیرمنظم به طور ویژه برای بالکان غربی 4 - WBAware" و با حمایت صندوق پناهندگی، مهاجرت و ادغام اتحادیه اروپا، وزارت کشور فدرال اتریش و وزارت کشور و جامعه فدرال آلمان تولید شده است. لازم به یادآوری است که محتوای این کمپین لزوماً منعکس کننده دیدگاه های صندوق پناهندگی، مهاجرت و ادغام اتحادیه اروپا، وزارت کشور فدرال، جمهوری اتریش و وزارت کشور فدرال و جامعه جمهوری آلمان نیست.

*** اگر بخواهید مواردی را که به طور ضبط شده و در چهارچوب کمپین "مهاجران با مهاجران صحبت می کنند" به IOM ارائه کرده اید تغییر یا حذف کنید، می توانید از طریق آدرس پست اینترنتی iomsjjmission@iom.int یا ocu@iom.int با IOM در بوسنی و هرزگوین تماس بگیرید. IOM با درخواست‌های شما که مربوط به کانال‌های ارتباطی آن است موافقت خواهد کرد، منتها ممکن است این کار را در کانال‌های ارتباطی خارج از کنترل خود نتواند انجام دهد. ***